Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Pănătău, judetul Buzău ;

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Pănătău, judetul Buzău;

b1) Organigrama institutiei
b2) Regulamentul de organizare si functionare

b3) Programul de functionare:
– Luni – Vineri, intre orele: 8:00 – 16:00

b4) Program de audiente:
Primar – Stoica Nicolae – Marți între orele: 09:00 – 12:00 si Vineri între orele : 09:00 – 12
Viceprimar Vișan Dumitru – Luni între orele: 09:00 – 12:00 si Joi între orele : 09:00 -12:00
Secretar general – Iacob Marcela-Daniela – Miercuri între orele: 09:00 – 12:00

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei Pănătău, judetul Buzău si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.

Conducerea Primariei comunei Pănătău :

  • STOICA Nicolae – Primar
  • VIȘAN Dumitru – Viceprimar
  • IACOB Marcela-Daniela – Secretar general

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: Iacob Marcela-Daniela – Secretar general al UAT

d) Coordonatele de contact

  • Adresa : Str. Principala, localitatea Pănătău, com. Pănătău, Jud. Buzău, Romania
  • Telefon : 0238-522.013
  • Fax : 0238-522.013
  • Email : primaria.panatau@yahoo.com
  • Pagina de internet : www.panatau.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate

Comments are closed.